Svampfrilla och nattOwls

Skaffat ny frilla, ser lite ut som en svamp men det kan ju vara sött det med. Mattis påstår att det är fint och jag fick en present idag, ett par jätte fina uggle örhängen så jag kanske är snygg i håret ändå!?.

Förutom att ha spenderat hundringar hos frissan har jag bestält en snordyr ammnings top/bh, den såg bekväm ut vilket ingen annan gjort som jag tittat på och jag kommer ju uppenbarligen behöva en. Svårt dock att veta det här med st då mina bröst liknar dolly partons och större lär dom ju bli.

Risken finns att jag kommer tippa frammåt innan det här är klart.


Den 28 mars är det dags för RUL och förhoppningsvis får vi oxå veta kön. Jag är så nyfiken så jag klättrar på väggarna. Vi blir SÅKLART glada vad det än må vara bara det är en bäbis.





Att graviditet kostar pengar har jag blivit fullt medveten om. Det är vagn och det är säng och det är kläder osv..
Men att ta över 300 kr för små bäbis påslakan är fruktansvärt. Så det är för tillfället min hobby om dagarna, leta påslakan till rimligt pris och helst vill man att dom är fina oxå.




Lilla M skulle sova som en liten uggla i det här.





Tillsammans i den här.








Och hoppa av lycka med den här





Lilla M kommer hata ugglor när hon/han blir stor.


Good night.


Kommentarer
Postat av: Sis

Tss... du påstår att du inte fått några gravid-cravings, det har du ju. På ugglor!

2011-03-04 @ 13:51:33
Postat av: Lill sis

Höhö SANT :D

2011-03-04 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback