Day-D

Jag är extremt lycklig och fruktansvärt nervös. Imorgon är den dagen vi väntat på i flera veckor och vi får äntligen se lilla M igen.

Igår var vi på bio, alla tre. Jag, Lilla M och Mattis.

Efter 10 min börjar min ben härja (rastlösa ben) så Mattis börjar massera mina ben så gott det gick. När benen kändes ok börjar jag istället åla som en övergödd gigantisk mask. Ont i ryggen och lilla M kände sig en aning ihoptryckt och dubbelvikt så det hela sluta med att jag halvlåg i stolen och kände mig faktiskt för första gången gravid.

Men filmen var bra.


Lilla M buffar på, helst på natten innan man ska sova eller så väcker hon morsan med en buff eller två. När lilla M väcker mig brukar jag väcka Mattis.


I går fick vi även storfrämmande, Angelica och Fredrik och deras två sockersöta skruttungar Ella och Thyra. Vi hade köpt kladdigt fika och barnen fick saneras och placerades sen i soffan med en film. Det var riktigt trevligt med besök och mattis konstaterade efteråt att vi har för lite främmande och jag innstämmer helt.


Tack snälla ni för paketet, havandeskapsolja och peeling handskar är precis vad en gravid kvinna behöver.


Btw så brukar jag fönsternätshoppa!? man bara leker att man shoppar fast man inte gör det?.

Det finns så mycket otroligt fint och vissa saker fastnar man mer för än andra och dessa är ett sånt ex.

Lilla M gillar dom stenhårt.




Dom matchar våra kaffemuggar och Lilla M kan "dricka kaffe" med oss i matchande stil.


Skapelserna finns på lindex och mamman har svårt att inte köpa dom.


Eftersom vi inte fick nått besök av mammi idag får jag, lilla M och Mattis gluffsa i oss alla kakorna själv.


Vink..


Kommentarer
Postat av: Mattis

Du menar alla 4 kakor som blev kvar efter att du la beslag på kakfatet? Tjockis <3

2011-03-27 @ 14:49:58
Postat av: Mickan

Äh det var inte jag!? Det var Lilla M.

2011-03-27 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback