Vrålåk i brudklänning!?

Idag har jag, lilla M och Mattis varit på sightseeing. Vi bestämde oss för att testa lilla ms vrålåk, klämma, känna och testköra den såklart.

Den är fin, den är jättefin och helt underbar. Blev förvånad hur lätt den var! Det kändes helt rätt att gå med en barnvagn och lilla M kommer lätt ha den snyggaste och bästaste vagnen.

Lilla M har inte bestämt sig om det blir en lila liggdel + sittdel eller en lila liggdel och en vit sittvagn i läder!? (som
dom för övrigt sålde ut).

Hon har ett tag på sig att bestämma sig.


En kanon snygg vagn 2011 modell under 5000kr helt ok pris.


I morse ville jag sova men ändå vakna jag halv sju, jag misstänker att lilla M börjat härja eftersom min mage beteer sig konstigt, "låter" och knorrar .

Jag ser dock fram emot karate sparkarna och längtar efter känslan att känna att det bor en liten i min mage.


"önskeinköpslistan" (då en av oss faktiskt fyller år innan bebben kommer) går segt, men lilla M skulle behöva:


Kläder i massor i alla st, gärna ugglor, vitt/svart och mycket färg (misstänker att lilla M kommer växa)

En spjälsäng (om inte pappa Mattis "lånar" ut sin gammla!?)

Kudde/täcke (som passar en liten skrutt bäbis)

MASSOR av påslakan till spjälsäng. (helst i samma st som täcket och kudden)

En ihopvikbar bad balja (eller ett badkar)

Babyskydd. (inte för stor och otympligt då mamman är liten och klen)

Barnvagn (Babytravel amsterdam 2011 Lila ligg+ sitt)

Babygym (så lilla M kan träna och bli stor och stark)

Babysitter, kanske nått med ljud och vibrator. (Där lilla M kan sitta och jäsa och ha det bra)

En diskmaskin till mamman och pappan ( den "gammla" behöver vila)

Och slutligen en bil ( Ingen fancy behövs bara en som funkar så att lilla M kan hälsa på alla underbara)

Jag hoppas ni förstår att detta är inget krav och mest på "skoj" (Allt utom bilen då förståss).


Förutom Lilla ms supersnygga barnvagn har jag hittat min perfekta brudklänning så nu får lilla M komma ut och jag får gå ner alla kilon + lite till sen ska jag gifta mig med den bästa killen i hela världen.


SOLONG..


Kommentarer
Postat av: Sis

Är det en hon? Du skrev "hon". Puss!

2011-03-03 @ 09:21:24
Postat av: Lill sis

Jag skriver och säger alltid hon av någon konstig anledning!? Den 28 mars får vi förhoppningsvis veta =)

2011-03-03 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback