SVETT, SVETT, SVETT

32 Hela veckor och går in i v 33.

7 veckor kvar.

Gunnar växer och jag frodas precis som jag ska.

10-11 kilo tyngre och väldigt mycket tröttare.

Det är svettigt och varmt och jag trivs bäst här ner i min "svala" källare.



på vägen till barnmorskan anföll solen mig och jag svettades, jag badade i svett när vi väl var framme.

Jag svettas och alla gravida kvinnor borde få en bärbar fläkt och en AC i hemmet.


Mina fötter har blivit en st större och det "skvalpar" nästan när jag går på grund av ALL vätska som flyttat dit.

Mina fingrar ser fortfarande ut som små korvar och jag kan knappt böja på dom.

SD deluxe och magen känns som en betongklump.

Men Gunnar mår fint.


Gunnars hjärtljud låg på 148 slag i minuten och  mitt SF mått är 31cm


Lillgrabben ligger med huvudet neråt nu, så det vi trott varit huvudet är i själva verket lille Gunnars rumpa, fniss.


Han ligger på sidan så han har ryggen på min högra sida och fötterna/benen på vänster sida, vilket han gärna markerar ibland.



Igår roade vi oss med att tvätta Gunnar-kläder. Det är helt ok att tvätta tycker Gunnar när det är hans saker som tvättas.

Jag tror att jag sakta men säkert börjar förvandlas till tant!? Jag kom på mig själv genom att stå och mangla Gunnars sängkläder!? och i samma stund kom jag på att jag snart fyller 29 dvs nästan 30.

Nästan tant.

och nu behöver tanten en stödvila....

tjo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback