Preggo-Dad

Jag har många gånger funderat, är det jag eller är det Mattis som är gravid!?

Nu gillar vi att säga att VI är gravida, då VI faktiskt är det.


Man har hört att gravida kan drömma konstiga drömmar och det har Mattis gjort.

Utomjordingar som tar över världen och Gunnar råkar mitt i allt bli mattskuren!?

Gunnar är så liten att han får plats i Mattis hand.

Gunnar hoppar ur handen (som en groda)  och blir som sagt mattskuren!?

Jag utbrister ÅH NEJ han blev mattskuren men löser det tydligen med att "duscha" Gunnar!?

Vad mattskuren är, det vet inte jag och inte heller Mattis.


Förutom konstiga drömmar har han blivit blödig, det är inte bara jag som bölar och är hormonfylld.


Ibland gnäller han och han har verkligen INGET att ta på sig.


Han påstår att han fått mina gravid-finnar.

Huvudvärken fick han, jag slapp.

Magen gav han dock bort till mig.


Dads -pregnant -too






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback