Livet på BB - livet här

Varje onsdag kl 21.00 bölar jag.

Blandade känslor, rädsla och längtan.

Mina fingrar och tår har förvandlats till små knubbiga korvar och jag är ständigt trött.

Ibland funderar jag hur ska jag klara av 8 veckor till?.


Imorse gjorde jag klart för Gunnar att vi skulle städa (jag skrattade åt mig själv när jag sa det) vi har inte städat.

Gunnar vägrar och jag är helt enkelt för trött......Känslan av att vara konstant bakfull.

Undrar om det är ok att sova i 8 veckor?

Snart är det över och jag kommer att få sova!?

Min värld är bra även om jag vet den bistra sanningen (Gunnar kommer såklart vara den snällaste sötaste och raraste barnet i hela världen och sova när mamma och pappa vill sova).


Men jag har sagt det förr och säger det igen....ge mig barnskrik, spyor och bajsblöjor och massor av MYS NU!

Jag längtar....på riktigt.


Tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback