Jag är glad att jag inte är en elefant.

9 månader räcker gott och väl.

Idag har jag ont i huvudet och jag tycker att jag varit gravid tillräckligt.

Min första tanke (såklart) när jag får ont i huvudet är att det är nått fel på Gunnar!? Men sen kommer jag på att jag är bara människa och jag kan få huvudvärk som "vanliga" människor jag oxå.

I fredags var vi hos barnmorskan och allt såg bra ut, hon konstatera att Gunnar inte lagt sig till rätta ännu men att han har ju ett tag till på sig.

Han sitter i min mage och han får gärna vända sig neråt.

Vi försöker med alla dessa knep, Mattis pratar och sjunger nu förtiden långt ner i hopp om att få Gunnar att bli nyfiken och "krypa" neråt.

Gunnar vägrar göra som vi vill.

Envis är vad han är och han har bergis ärvt det av mig, vi har lixom fortfarande inte städat här hemma fast vi sagt det i nästan 2 veckor snart, Gunnar VÄGRAR.

Eftersom jag känner mig YBER-gravid idag tänker jag avsluta detta inlägg ganska snart och det med ett skitbra tips (eftersom jag skulle vägra betala flera 100 för en skötväska) vi har köpt en super billig väska som passar utmärkt som skötväska.







Kanonväska.


99kr på stadium

Spring och köp!

hejs svejs.




( Någon har spionerat och "kopierat" självaste jag på promenad)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback