Bo och sova

Gunnars crib....




Nu fattas bara Gunnar.

Idag var vi i bojsen och kikade in vårat framtida boende....trodde och hoppades vi.

Men NEJ.

Jag tänker dock hoppas hela natten och tro att lägenheten kommer bli vår fast det ser bläcksvart ut.

Jag och Mattis är lite sur men den som är mest sur är Gunnar, nästintill förbannad.

En helt nybyggd lägenhet som var som gjord för oss.



Den var fin och jag vill ha den.

- Mamma kan du fixa det!?



För övrigt är det för varmt att vara gravid, det är svettigt och jävligt.

Jag fick svettfläckar under dolly-parton tittsen och jag slockna när jag kom hem.

Det borde vara förbjudet att svettas.


Ge mig en AC, ge mig augusti och ge mig Gunnar.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback