Bekräftelse.

Jag har ju helt glömt bort att berätta vilken underbar pojkvän jag har.


Vaknade en morgon och var extremt gravid.

Jag berättade för Mattis att jag tyckte synd om honom som var tvungen vara tillsamans med en tjock padda som mig och pussade honom på kinden.

Detta sa jag enbart för att få höra hur underbar, vacker och snygg jag är och detta trots mina extra kilon (för att vara exakt 10kg) mitt slitna och ofärgade hår samt min trötta nuna.

Mattis svarar - mmm

OK HAN SOV....han påstår att det alltid är bäst att hålla med.


Trots att svaret inte riktigt var det jag hade tänkt mig, fick jag inget gravid-utbrott och grät inte ens lite!?

Men jag gav upp försöket i att fiska fina kommentarer.


HAN ÄR UNDERBAR MIN MATTIS, på riktigt.


Och i vaket tillstånd får jag faktiskt dom finaste kommentarerna och all den bekräftelse jag behöver för att "öveleva" prinskorvfingrarna och svettfläckarna under tuttarna.

Han är bäst och Gunnar håller med.

vink vink.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback