10 poängare.

Gunnar sköter sig utmärkt så det belönas med shopping.

Har ju ändå lovat ungen att han ska få nått om han sköter vändningen snyggt och det gjorde han ju :D

Han var ju kanon duktig och får 10 poäng av 10 på den kullerbyttan.

Eftesom det börjar bli uttjatat att vi besöker förlossingen stup i ett, tänker jag inte ta upp nått mer än att nästa gång vi besöker förlossningen tänker vi/jag föda barn.

Vi mår ALLA bra och enligt Anna Lena (barnmorskan) så sköter sig Gunnar KANON och är praktiskt taget redo att komma ut..

SÅ KOM UT NU!


Efter shoppingrundan är mamman helt slut...Gunnar lever loppan i magen. Han ville ju såklart shoppa mer men någon måtta får det allt vara.

Gunnar köpte den här snygga luvtröjan (lika pappa) han köpte en i st 62 så att han har nått att växa i.




Jag hittade en väska till brölloppet så nu är det bara örhängen som fattas och hur svårt ska det vara att hitta ett par gröna/turkosa?




Tydligen skitsvårt då jag inte hitta några.....


Idag går vi in i v 37 och Gunnar väger omkring 2,7 kg och är ungefär 47 cm lång (fast det kan man ju aldrig veta) och stämmer Angelicas dröm så vet jag inte om jag vill föda nå barn.

Gunnar var större än mig..och i drömmen skulle han heta sixten har jag för mig.

Jag väger 56,6 så 12 kg ganska exakt går jag runt och bär på och Mickan 29 har förvandlats till Agda 97 då allt går i snigelfart och ibland tror jag att jag skulle behöva en rullator..

Och ibland känns det läskigt nog som Gunnar ska rammla ut!? Och jag känner hur jobbigt det blir mitt på stan när jag får känslan att hålla för.

Mina skrattattacker har kommit tillbaka, jag antar att det har med mitt välmående att göra. Gunnar blev en nöjd bebis när vi vände honom och mamman blev ännu nöjdare.

Sammandragningarna är kvar och fler och förvärkar gör ONT och jag vägrar ha dom i 4 veckor till....sådeså Gunnar.

Mamma är ENVIS hon med...fråga Pappa.

Nu är det tammetusan NÄRA och vi är ivriga som två nippetippor.




Jag bjuder på mina sexiga trosor...


tjao.


Kommentarer
Postat av: Leena

Vad skönt att vändningen gick så bra :-)

Det såg inte ut att vara någon liten mage det där...förstår om det är jobbigt att bära runt på den :-P

2011-07-29 @ 19:18:51
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback