Super-preggo redo för att bli mammi

V 34 + 2 alltså i v 35

Skrutt-ungen, lill-killen, Gunnar, mini-Mattis och bråk-staken sitter i min mage och har inte riktigt lust med att vända sig åt rätt håll heller.

Jag har försökt mutat honom med snickers, men inte ens det funkar.

ENVIS och jag tror dessvärre han ärvt det av mig.


Denna vecka är början på den sista månaden av graviditeten och jag börjar bli skräckslagen men förväntansfull.

Förlossningsrädslan kryper sakta sakta men säkert fram och jag vet inte om jag vill föda barn längre!? Jag vill ha Gunnar men förlossningen kan vi väll hoppa över?

Annars mår vi bra alla tre!

vi har även en fjärde part på besök, en lurvig liten "kille" Billy, Bollan, Banan är här och håller mig sällskap när Mattis arbetar. Jag sover mest hela dagarna och Billy med, vilket radar par.

Billy är dock inte gravid han är bara gillar att ta det lungt och chilla.



Ungefär så där ser jag oxå ut när jag sover, fast bara nästan, jag dregglar lite mer.

När vi inte sover längtar vi efter Mattis alla tre, Billy fullständigt AVGUDAR Mattis!




Jag både ÄLSKAR och avgudar Mattis och Gunnar buffar lite extra när daddy is home.


Igår var vi på besök hos barnmorskan allt såg (förutom att ungen fortf sitter) och lät bra och jag överlevde provtagningen.

Nu väger Gunnar minst 2,2 kg och är minst 45 cm lång, hans lilla fot är ca 6-7 cm lång/kort.

Mamman och pappan är JÄTTEREDO att bli föräldrar och tycker att Gunnar kan komma ut och leka med oss andra nu.

11-08-11 är ett kanon datum att komma på, så det paxar vi. Ska bara övertala Gunnar om det oxå som verkar ha det kanoners i magen....



Tjao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback