Som en björn som gått i Ide.

Nu var det år och dar sen jag uppdaterade.

Vi har haft fullt upp med lägenhets-tittningar, fixat 1000 papper till mammapenningen, ID kort fixande och storkalasande i sandviken.

Bara vetskapen om att vi snart blir föräldrar är stressigt nog men ack så mysigt att veta att snart är det dags.

Men alla dessa förberedelser, pju stress är vårat andra namn.

Gunnar har det dock bra i magen och chillar sittandes, tokunge, här tror man att han gör som han blivit tillsagd (att vända sig rätt) men det har han ingen lust med alls.

Sömnen är sådär nattetid vilket resluterar i att vi sover hela dagarna jag och Gunnar, eller i varjefall jag snarkar på.

Stackars Mattis måste dock åka till arbetet istället för att sova, men Gunnar menar att hans pappa är så tuff och cool och fixar biffen trots tröttheten och behöver inte sova.

Vi har oxå hunnit med ett besök på specialmödravården och ett på förlossningen (dock inte för att föda barn) Jag har fått order om att inte gå några fler långpromenader och jag måste VILA! vilket jag tydligen tar på fullaste allvar eftersom jag blivit kroniskt trött och sover och sover.

Mattis låter mig inte ens städa och Gunnar är såklart helnöjd då han oxå slipper. Jag brukar dock tjuvstäda (Hemlis) men i lagom dos.

Men vi mår alla bra, bara lite trötta och slitna och vi skulle nog ALLA behöva en semester men sova funkar ju skitbra oxå.




Tjao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback