No big deal

Det här med att ligga på mage och hålla upp mitt huvud!

Det kan jag och jag har kunnat det jättelänge.

Jag tycker dock inte om det, så jag ligger där en stund för att göra föräldrarna happy, sen skriker jag och dom hjälper mig med att vända på mig och jag blir happy.

Man måste tydligen träna trots att man redan kan!?

varken mamma eller pappa tycker att det är en sån big deal, då varje 2-3 månaders bebis kan hålla upp skallen när dom ligger på mage.

Det tillhör tydligen utvecklingen och jag som trodde att jag var annorlunda och speciell.


Jag kan faktiskt nästan sitta oxå men det tillhör visst oxå utvecklingen, hmp typiskt!

Fast jag vet att dom tycker att jag är världens duktigaste bebis, såklart.


Hejrå.







Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Blivande mor ♥

Åh tack för dina kommentarer. Det där med BB väskan är ju så himla svåårt. Man hittar jätte långa listor på internet och man blir liksom som hysterisk. Nästan som man ska iväg på semester ju :P haha! Ska nog ta med mig en body och byxor tröja. Kan tänka mig att man får en del saker där. Speciellt det där med bindor, jag har fundera på var jag ska köpa sånt haha! Men uppskattas med massa tips iaf från erfarna :) Tack! Har du möjligen inte något mer tips eller liknande? :) vad gällande packning eller bebis eller liknande. Allt är ju nyttigt och bra att få veta :)

2011-12-08 @ 22:09:49
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback