Rutiner?

Varför ha rutiner!? Det är ju så mycket bättre att bara göra som man vill!?

Eller hur?

Idag var jag vaken i hela 3 timmar vilket jag tog igen sen med att sova i 3 timmar.

Mamma och pappa undrar hur det gick till och jag med, inte brukar jag vara vaken eller sova så där länge, höhö.

Bergis mamma och pappa som fixar och trixat med sina rutiner!?

Dom verkar i varje fall skitnöjda.

Idag har vi varit i väg med mamma till vårdcentralen och till Anna-Lena!

Anna-Lena är så tokrolig att jag skrattar åt henne varje gång jag ser henne höhö..tok-tant.

Mamma fick en spruta och allt gick bra! hon skrek inte ens lite!? eftersom mamma fuska med Emla, ett bedövningsplåster!?

TÖNTIGT, själv fick jag två sprutor utan smärtlindring. Jag är lätt batman.

Mamma råkade bli stucken två gånger höhö, fast inte på flit så hon fick oxå två plåster, som mig.

Tokigt tokigt men roligt roligt.


När vi kom hem vara hela tjocka släkten här! eller ok mormor,moster och vovven Vilma.

Dom fikade och jag dregglade.


vink vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback