Man tager vad man haver

Nu i flera dagar har mamma varit "sjuk".

Hon är mest trött och säger att hon är rena rama röda nigariafallet!?

Hon har ont i magen.

Hon skyller på leksaken, spiralen!?

Jag skulle ALDRIG skylla på mina leksaker.

I vilket fall så tog mammas, mamma-blöjor slut!

ojsan, nu kommer hon bergis kissa på sig tänkte jag.

men hon fick helt enkelt låna en av mig!?

BRA VA!?


Mamma menade att hon inte skulle kissa i blöjan och sen blev det för invecklat att förstå vad hon pratade om? så jag satt mig ner och dreggla istället.

Höhö, dom blir bara tokigare och tokigare mina föräldrar.



Vad får dom allt i från?

Höhö.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jack vilken tur att du har grejer, vad skulle din mamma göra utan dig? :)

Nej,jag har inte provat den...bytte till nestle för nån sa att det kunna hjälpa..vilket det inte gjorde, o nu vet jag inte om jag vill byta ännu en gång, fast det kanske inte är nån fara? sååå svårt allt detta. minifom slutade vi med för att jag såg ingen skillnad...men har börjat med dom igen...man tycker ju att det iaf inte kan göra saken värre Jag har läst en hel del om kolik nu o alltså jag tycker att allt stämmer in...elle ja det mesta! Rätt frustrerande är det.



Jack ser iaf ut o va en riktig gladskit :P o så söt så!!

2011-12-04 @ 21:58:45
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback