God Jul Afrika!?

Jag lät nyss illa ( jag grina)!

Och efter det har mamma börjat kalla mig för Gunilla!? och säger att jag är en liten gorilla?

Hon prata om att skicka mig till Afrika.

På paketet skulle det stå.

Ho ho alla barn, det här är en liten gorilla som låter hemskt illa och den heter Gunilla!

God jul önskar Jacks mamma.



Undrar just vem det är som ska vara snäll så tomten kommer och hälsar på.

Morsan blir nog klapplös hon.


Bara så att ni vet så skoja min mamma och hon tänker inte skicka mig till Afrika!. 
(hon skulle ALDRIG klara sig utan mig, hon kan ju för fabian inte ens sova utan mig)

Jag är ingen gorilla och jag heter verkligen inte Gunilla!?

Men visst, jag kan faktiskt låta väldigt ILLA.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback