brillor

Idag har jag varit hos ögondoktorn.

Den här gången var det ingen som fråga om jag kände mamma.

Men tanten i receptionen frågade om pappa var min pappa!?

Alla tycks tro att mamma och pappa har snott mig.

I vilket fall så är jag inte skelögd och brytningsfel hade tydligen dom flesta bebbar i min ålder.

Antar att det tillhör utvecklingen, eller? höhö näee.

Jag fick droppar som gjorde att jag inte fick köra bil så vi fick ta bussen, suck.

Och självklart glömde jag solglajorna hemma, så jag blev tvungen blunda hela tiden, så då var det enklast att bara sova.



I vilket fall om jag nu hade varit skelögd så hade jag fått brillor.

Jag skulle bergis se ut så här.



Tja då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback