Vitaminwater

Eftersom jag vakna utan bäbis och med en otrevlig halsont i stället köpte jag mig en flaska vitaminwater d-fence, allt för att bli frisk.

Nu tror jag inte att en flaska vitaminvatten kan rädda min hälsa men jag kunde inte låta bli att falla för en efter att ha läst dom små roliga texterna dom har på varje flaska.

Jag köpte faktiskt två, en som ska rädda min hälsa ( d-fence) och en som ska göra min förlossning superlätt (power).

Check it out när ni ser en flaska, kanske bara är hormonfyllda preggotanter som är lättroade men jag tror inte det, Mattis och Gunnar skrattade oxå.

Gunnar tycker att allt som mamma tycker är roligt är roligt, såklart!




tjoho.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback