Sprickfärdig.

Gunnar har fått en jättefin tröja av Farmor och allra helst Farfar...stolt som en tupp tänkte Gunnar visa upp den men så slockna kameran så jag har lovat att visa den i ett senare inlägg.

Istället får ni se ännu en "sak" Gunnar vill ha....





Mamman älskar den (vad konstigt det känns att skriva mamman och att det är jag) så klart ungen ska ha den.

I helgen var vi på bröllop...jag, Mattis och självklart Gunnar.

Det var vackert och helt, helt underbart.

Gunnar skötte sig och jag "kissa inte på mig" även om jag önskade att det skulle se så fort vi kom hem.


Han har bestämt sig, han tänker stanna i sitt "hus" i evighet.


För att citera emma " men guud vad hård den är! Sprickfärdig....om du blir lite större så kommer du spricka" och dt är verkligen på sprickningsgränsen och då är det tammetusan dags att "flytta" ut.

Inte ens en liten värk eller en tendens till vattenavgång...jag sväller och ungen kommer väga 12 kg innan detta är klart...

Behöver jag säga att jag tröttnat!?


Det är gnäll, gnäll och åter gnäll men nu får jag GNÄLLA för nu är jag TRÖTT.


Men längtar gör vi och allt är underbart och magiskt!.


Jag har duschat och smörjt in mig, samt fixat frippan för i natt är jag redo för förlossning.


Heja heja Gunnar...you can do it!.


vink tjo hej.....



Kommentarer
Postat av: Sandra

Halkade in på din blogg på något vis :) Nu verkar det vara nära,spännande :) Vilket datum har ni? Lycka till med allt iaf :)

/Sandra

2011-08-09 @ 17:18:12
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja men det är ju så roligt o följa bloggar! Tack, vi har datum 21/9 så lite längre väntan :)

2011-08-09 @ 20:06:34
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback