Sängsaknad.se

Jag har kommit på varför jag sover så dåligt.

Möjligtvis att den gigantiska jättemagen försvårar sovstälningar en aning och kanske är det en smula jobbigt att det känns som 1000 kilo när jag ska vända mig från höger till vänster.

Nattkissningar stör mig inte längre, jag tar mig upp och in och ner och gör det jag ska sovandes nu för tiden.


Den största orsaken är alltså att vi sover på en madrass med knöliga kuddar och ett halvdött duntäcke.


Tydligen kan jag snarka mig igenom en Gunnar som sparkar som självaste "utbrytarkungen" (en utbrytarkung som är lite lost och inte riktigt hittar ut)  Självklart snarkar inte jag så antagligen sover jag inte heller utan är vaken när detta sker och Mattis bara LURAS.



Gunnar däremot kommer sova som en KUNG.


Jisses vilken säng den killen har, han skulle bara veta.



Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback