Råtta


Gunnar har fått en till kompis.



Självklart ska Gunnar ha en råtta.

Doris ska hon heta.


(eftersom jag skrivit en bok om Gunnar och råttan Doris kunde jag inte låta bli)


Ibland har även småbäbisar en dålig hårdag så därför ville Gunnar gärna ha en ny mössa.




Rea är farligt och dom här hoppade ner i kundkorgen.



Klart han ska ha byxorna när han har tillhörande tröja...såklart!



I morse när jag skulle klä på mig så upptäckte jag att jag blivit större.



mammakläder är bäst ingen protest.

För övrigt får jag känslan av att vilja sno alla rullatorer/rullstolar jag ser på stan! Självklart får man inte sno saker och det berätta jag för Gunnar oxå.

Dom magiska orden 1 2 3 hemma...funka inte!? jag fick gå hela vägen hem.

VINK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback