Opepp

Varje vecka har ett peppande mail trillat in i mailboxen. Ett sånt du är i vecka 10, 25, 30 osv.

Dessa mail fortsätter komma och nu är dom inte ett dugg peppande.

Dom sista två har inlett med, ditt nyfödda barn. Eller bara nyfödd.

hmm

Jag slutar läsa på en gång och surar.


Att vara envis kan vara bra men att trotsa sin mor redan är inte OK.


Funderar på att ge honom utegångsförbud men det känns som det blir dubbla budskap, vi vill ju att han kommer ut nu. Visserligen brukar barn trotsa och smyga ut ändå så utegångsförbud är kanske det ända rätta!?

Och smyga skulle passa mig ypperligt.


Jag känner mig nästan frisk!?  (jag har hört att är man sjuk kan kroppen vänta tills man är frisk innan en förlossning tar plats) hurra för vitaminwater eller så försöker jag bara övertala Gunnar att jag är frisk.

Tjing pling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback