Magiska orden

1 2 3......


Nu för tiden är jag extremt gravid och fruktansvärt orörlig.

Har börjat använda mig av dom magiska orden... 1 2 3 och sen ska man lixom resa på sig.


Det jag missuppfattat är att man måste hjälpa till lite själv och att det inte räcker med att bara säga "orden".

Det funkar verkligen inte.

Det jag gör är alltså att säga dom magiska "orden" 1 2 3 och sen sitter jag där och väntar på att nått magiskt ska hända utan att behöva anstränga mig det minsta.

där blir jag sittandes tills jag inser att jag måste göra jobbet själv.


Det funkade inte första gången jag testade det och det funkade inte andra gången heller och Mattis bara skrattar åt mig.

Han skulle bara veta hur det är att vara HÖGGRAVID.


I morse vakna jag med halsont, tjock och ingen bebis....yeeeeee!

BYE BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback