LURAD


Nu har vi försökt lura ungen ut tre gånger på kort tid genom att stoppa in ett finger i min framstjärt och veva om och dra och slita i livmodertappen.

Jag gör detta friviligt och ja det gör ONT.

Nu är jag trött på det här och nu får den lilla mannen gärna samarbeta.

Tappen är mjuk (som den ska) men är envis och vill ligga bakåt (som den inte ska). Nu har barnmorskan tvingat den frammåt för tredje gången, denna gång gjorde hon klart för mig att hon skulle ta i lite mera.

Sagt och gjort och jag överlevde.

Order om att sitta och stå och gå och jag är redan dödstrött, men allt för att denna graviditet ska få ett slut och Gunnar ska få se ett ljus och vi ska få gosa med Gunnar kämpar jag in i det sista.

Heja heja....

Vi ska snart ut och slåss med dom andra på marknaden, Gunnar älskar marknader (undrar varför?.) Han får väl aldrig nått ändå?


Undrar vem det är som blir lurad! vi eller Gunnar.


Jag tänker i vilket fall föda barn i natt.


Tjo.

Kommentarer
Postat av: Sofie

åååååh fyyyyyyy, så gjorde dom flera gånger på mig med när jag var inlagd för att sättas igång och jag tyckte att det var fruktansvärt !! :P



Har Gunnar kommit ännu ??? :)

2011-09-04 @ 18:42:19
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback