Grattis

Till mig själv....i lördags blev jag ett år äldre...30 närmar sig med stora steg....


Men ingen Gunnar i present..jag börjar misstänka att ungen fick det så mycket bättre i magen efter kullerbyttan att han tänker stanna i magen för evigt!?

Istället fick jag 1000 kg vätska i kroppen och ser numera ut som en vattenfylld ballong.


Jag fick oxå fina saker av mina fina vänner och älskade karl.



Ett arbetsbord/skrivbord kommer lagomt till flytten



och en del av spjälsängen var en present i förtid



Och inte förglömma älgen Gunnar fick. Jag har redan visat den men Gunnar är så GLAD över den och vill att jag visar den igen.




TACK ALLA.


Gunnar var oxå nöjd med dagen...tårtan var hans favvodel.

Dagen efter spenderade vi med mamma (Gunnars mormor) och Thomas ( världens bästa Thomas) som bjöd oss på god mat.

Mattis fick KÖTT men blev ledsen över att han glömde be om BLODIGT...

Gunnar fick nöja sig med en veg-pasta men jag tror han gilla det för slut på tallriken blev det och han levde sen loppan.


Att sova nu förtiden är komplicerat....ett bowlingklot i magen alias Gunnar. Magen är stenhård och allmänt i vägen.

Preggo-tanten är riktigt trött på att vara gravid nu..och det är inte längre mysigt. Det är dock lite mysigt med alla främlingar som frågar om det snart är dags och småpratar om magen och oss.

Med andra ord..jag är väldigt TJOCK nu.


Gunnar chillar på och är helnöjd inne i magen medans jag smider planer om att göra det obekvämt för honom..

Städa kanske, han avskyr det.

tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback