En dag eller ett tag som "gravid"


M och M och en helt vanlig preggo-dag.





Mattis tolkar en gravidos dag från sitt perspektiv




Veckans gravidbild ( v39)




Magen ständigt ivägen.



Tvättdags, hej och hå.



Datahäng.




Gravidos dansar loss, Gunnar like it.

Mattis visar hur en jag, en gravid kvinna tar sig ner och upp från madrasserna på golvet..från GOLVET.

Ner



och




Upp



I did it...yeeee!





Jag är ju lycklig i varjefall.


Det hela sluta med att jag fick ett av mina skratt-anfall och Gunnar måtte tro att mamma är galen. Hade han sett pappa hade han vetat att pappa är galen. (ev att Gunnar har ett kikhål genom naveln!?)

Vilket resulterar i att han fortfarande hickar och leker med navelsträngen i magen och "vägrar" komma ut.


Som "straff" eller snarare göra det lite obekvämt för Gunnar, har vi idag börjat packat ner våra saker för den
framtida flytten men efter ett tag tyckte jag synd om Gunnar och han fick en halv snickers.

Mattis fick den andra halvan och jag blev utan men vad gör man inte för sina favvo-pojkar.


För övrigt så varade Mattis graviditet i 10 min sen var han klar.

Är det inte härligt så säg.


GODNATT.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahaha!! Sjukt kul, förstår verkligen att du fick skrattanfall :P

2011-08-16 @ 07:15:28
URL: http://lowething.blogg.se/
Postat av: anna mamma/mormor 2 :D

hahaha. ni är väl för goa ni :) se till att skratta ut gunnar snart, annars kanske jag måste "hota" han med mina fotbollskickar igen ?! ;D

2011-08-16 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback