Angelica och Fredrik Alsenlid - Bröllop

Vackra Angelica och Fina Fredrik, Jag är ingen talare utan mer en skrivare.

Mitt tal hade förmodligen börjat med att jag ställt mig upp, tittat på er och börjat gråta och satt mig ner igen.

Så därför har jag valt att skriva några rader för att visa hur fantastiskt glad jag är för er skull.

Dig Angelica har jag känt länge och det underbara med dig/oss är att det kan gå timmar,dagar och år utan att vi ses eller pratas vid och ändå känns det som ingen tid har passerat när vi väl hörs av. Vi vet vart vi har varandra och du är en sån vän som bara finns där oavsätt. LOVE IT!

Fredrik har jag inte känt lika länge men det lilla räcker för att förstå att han är genomsnäll och helt rätt för dig. Han gör dig lycklig och jag är helt övertygad om att du gör honom lycklig och det gör mig lycklig.

Ni är paret jag inte trodde fanns!? Men det gör ni och ni har två fina barn, en mini Fredrik och en mini Angelica och är nu man och hustru och i mina ögon helt klart det perfekta paret.

Så mycket kärlek och så mycket framtid och det syns av att bara titta på er, ni är så fina.

Förutom miraklet som växer i min mage är gårdagen en av dom största händelserna det här året och jag är glad att jag fick dela den dagen med er, magiskt.

TACK vill vi säga, Jag, Mattis och lilla "Gunnar" att vi fick dela denna glädje mer er och alla andra som deltog på denna stora vackra och helt fantastiska dag. Oförglömlig och en minne för livet.

Jag vet att ni kommer ta hand om varandra och ni har en lång och härlig framtid framför er men massor av kärlek som man och hustru!

TACK igen för att ni får kärleken att blomstra ;).

Grattis Angelica och Fredrik Alsenlid




Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2011-08-07 @ 20:14:06
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback