Gigantisk Köttbulle...

Att försöka beskriva känslan att det "bor" en liten i min mage är total. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva nått så märkligt,nått så naturligt och nått så otroligt underbart.


Att känna "Gunnar" sparka är otroligt men att se hans små sparkar är ofantligt. Jag blir så glad att jag nästan kissar på mig.


Ibland blir jag snyftig och ofantligt känslig och vill helst bara gråta, gråta av lycka förståss. För det är faktiskt en helt fantastisk, underbar och otrolig resa vi går igenom och den har bara börjat.


Annars buffar "Gunnar" på och verkar ha skit skoj i magen. The Ninja kid is back......

Jag börjar mer och mer likna en mega gigantisk kötbulle och halva tiden är kvar. Lilla M växer och allt är som det ska med andra ord.


Pappa Mattis är i skolan och jag och "Gunnar" funderar på vad vi ska hitta på idag. Jag föreslog diska och städa men "Gunnar" total vägrar så jag antar att vi bara softar och myser idag.

Han är inte bortskämd det är bara hans mamma som är LAT.


Kurr Kurr i magen och nu är "Gunnar" och jag hungriga.....


Puss och Buff från oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback