Vilse i pannkakan.


I går kom pappa Mattis hem med presenter till mig och "Gunnar"

Ett par uggleörhängen åt mig och en frän tröja åt "Gunnar".




När vi var på stan idag fick hör och häpna "Gunnar" en filt (att det ska vara så svårt att låta bli) en grön och fin filt, klart "Gunnar" måste ha en filt!?..





Trots shoppingförbudet till "Gunnar" ligger det alltså en filt här och en t-shit hänger i garderoben!?
Visst är det märkligt!?.....





Saker som ska inhandlas vid senare tillfällen är den här läckra åkpåsen.






Brio shiny åkpåse lime/black. Då "Gunnars" vagn är mörklila piffar vi upp den ännu mer med en liten toutch av lime.



En babysitter (som jag tydligen vägrade att sitta i som liten) hade vi tänkt att "Gunnar" skulle vilja sitta i ibland.

kanske någon av dom här skulle falla honom i smaken!?










Pappa Mattis vill verkligen ha en bärsele och jag delar hans intresse, hoppas "Gunnar" känner samma lika som oss.

Men frågan är vilken är bra/bäst!?


Babybjörn bärsele orginal spirit som finns i många fräsiga färger så att det blir ännu svårare att välja.





eller kanske den här!?





Babybjörn bärsele active.



TIPS!?


Ibland känns det som man är vilse i djungeln.



Sen sist men inte minst vill "Gunnar" ha en babyseat lekstol speedway.



Risken finns att den inte kommer få plats här hemma och "Gunnar" kommer varken komma fram eller förbi.

....

Kommentarer
Postat av: Cicki

Det blir tungt som det är att ha dom i bärsele, så jag tipsar om active bärselen, den har vi här hemma!

Ett litet tips är att inte köpa allt på en gång, som typ gåstolen. Tove hon är över 6 månader nu, men är fortfarande för kort för sin! :)

2011-04-30 @ 08:42:25
URL: http://christinhernberg.blogspot.com
Postat av: Mickan

Tack Cicki det är verkligen en hel djungel det här med barnsaker (det finns ju verkligen massor av allt). Gåstolen får bli en julklapp kanske =). Och tipset om att inte köpa allt på en gång försöker jag plantera in, jag blir som en shopping-galen gravidzilla. ;)

2011-04-30 @ 10:19:10
Postat av: Cicki

Ja men varsegod! :) Alla sa lika till mig, att man inte behöver köpa allt innan bebis kommit, men som sagt.. man vill ju så gärna! :) Lika med babysittern, den får bebis allafall inte använda förrän han blir 2 veckor!

2011-04-30 @ 16:21:26
URL: http://christinhernberg.blogspot.com
Postat av: Mickan

Det är svårt att låta bli, det kliar lixom i fingrarna. Men än så länge är det bara kläder som vi fått fnatt på (eller ja vi har fått en hel del) och ja vagnen är beställd och ett hjul eller två är väll betald ;).

2011-04-30 @ 17:54:35
Postat av: Leena

Hej Mickan! Första gången jag hittar hit (är Cicki's kompis) och vill bara rekommendera dig att kika in på www.sjalbarn.se där du kan få veta mer om sjalar och ergonomiska bärselar... Babybjörn är tyvärr en av de sämsta selar man kan köpa... Både för bebis och en själv :-/

Grattis till det nya livet du väntar :-D

2011-05-27 @ 23:21:51
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback