Pappan gravid!?

Idag fick pappan mig att börja fundera på vem av oss som faktiskt är gravid!?

För ett ögonblick såg jag mig själv i honom när han står och stirrar in i garderoben och utbrister med en frustrerad,förtvivlad och gnällig röst - JAG HAR INGA KLÄDER!

Själv stog jag där andfådd med magen i vädret och tjock. Jag hade precis brottats och kämpat med att klämma på mig ett linne och det kändes minst sagt som jag utfärdat ett intensivt spinningpass efteråt.

Stoppad korv...eller gigantisk kötbulle och jag kände - JAG HAR INGA KLÄDER.


Men det var pappan som utmärkte sig och som ni kanske misstänker så skulle vi inte på en bal på slottet!?..........vi skulle till Ica!.


Tänka sig pappan hittade ett par jättefina röda byxor och en av favoriterna (en vit t-shirt) i garderoben och vi kunde gå till ica, jag och min gravida karl.

Är det inte härligt så säg!?

=)

Kommentarer
Postat av: Mattis

Inte nog med det, jag har fått alla gravidfinnarna också. ;)

2011-04-10 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback