Tjockis, tjocken, tjock


idag är jag "tjock"


Häromdagen när vi var på stan (vi skulle såklart inte köpa nå bäbiskläder alls) fyndade vi en skjorta och en munktröja åt lille "Gunnar" det var billigt och vi har suktat efter tröjan länge men lagt band på oss då ungen redan heter "BORTSKÄMD" i andra namn...men "Gunnar" får vara bortskämd så länge han inte förstår det själv.







69 kr allt som allt och dom tillhör just nu "Gunnar" och han kommer bli så stilig.



BTW häromdagen blev jag skitgravid och jag fastnade mellan soffan och soffbordet. Mattis släppte lös mig och jag kunde krypa iväg....


Allt luktade oxå väldigt speciellt just denna dag!? Och gravidnäsan "sa" att det luktade bajs, badhus, ättika och kattlåda + ost.

vink...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback