Påskharen

Påskharen har varit framme.








"Gunnar" tackar såklart och han är övertygad om att han kommer bli en stilig bäbis.


Jag struntade i att åka till blåkulla med min svarta katt (Gunnar var inte så sugen) Vi följde istället med pappa Mattis till ockelbo och Lem och umgicks med familjerna.


Då flodkossan "alias" jag inte sover så bra om nätterna bestämde vi oss för att bara stanna en natt. Påskmiddag i Ockelbo och sightsing i sandviken/högbo samt årets första grillning har vi hunnit med.

"Gunnar" gillade räksmörgåsen i högbo starkt.

För att sammanställa dagen/dagarna så åt vi mest och jag känner mig sprickfärdig så det var kanske bra att NÅGON gömt godispåsen!? Men stackars "Gunnar" han blev utan gotta och Mattis GRÅTER.


Det är underbart väder så nu tänker jag ta min mage ("Gunnar") och dataspelsnördspappan ut på en promenad.







........<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback