Morgonstund har guld i mun

I morse bestämde "Gunnar" att det var dags för frukost kl 5. Hade mamman inte varit så envis hade frukosten skett tidigare än så.

Startar "dagen" med att jag är panik kissnödig och vill verkligen inte stiga upp, men nöden har ingen lag. "Gunnar" vaknar och han börjar buffa, jag känner hur det svider i magen och jag kan inte sluta tänka på mat. "Gunnar" är hungrig och jag med.


Jag blundar hårt och försöker sova trots att jag är hungrig, tjock och har en mage i vägen. Mattis är "snäll" och lägger sina tunga ben på mig i tron om att det är mysigt!? och om det inte var nog så sitter det en pippi-jävel utanför mitt fönster och upprepar samma ljud om och om igen..


Lika bra att känna sig besegrad.

.....

Kommentarer
Postat av: Mattis

Jag hade iaf en jättemysig morgon ;)

2011-04-12 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback