"Gunnar" did it...

Igår kväll kicka lilla M morsan och pappa Mattis såg det.


Själv hade jag slutat stirrat för längesen då magen är i vägen för att jag ska kunna se.


Det är så läckert att jag kan känna och Mattis kan se, att det bor en liten i min mage. Ren LYCKA.


"Gunnar" och jag kör sångstund idag med, han börjar verkligen gilla Trollmor, vargsången och när man är liten ocn trött. Pappan stack till plugget så vi får som sagt roa oss bäst själva.

När vi inte sjunger brukar vi lyssna på astrid lindgrens sagor, mys-pys det och "Gunnar" kommer bli en riktitig gosisnos.


"Gunnar" ska få "ALLA" astrid Lindgren filmerna och Disney filmerna, totoro och ponyo. Den som blir gladast är nog jag.


Häromkvällen medans jag och lilla M sov, fixade Mattis till våran "hall" våran egna lösning på hall"möbel". Det blev fint och "Gunnar" ska få en egen liten krok senare.





Nu fattas bara hyllor i köket.........


och


Diskmaskin, byrå, skötbord, datastol, toalettmöbel/hylla och en bil.


pju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback