Big pants...


Skulle jag behöva, fast å andra sidan älskar jag att strutta runt i strumpbyxor.

Det börjar dock bli trångt och påklädning påminner om ett svettigt gympass. Då jag verkligen behöver träna kommer jag att fortsätta klämma i mig the old ones istället för att köpa nya.



Dolly parton brösten växer och jag skulle behöva en ny BH varje vecka, tack för toppen.


För övrigt går jag in i v 22 idag och det känns som jag nyss var i v 6 (långsamt fort).

märkligt nog kommer JAG att vara mamma om cirkus 4 månader!? Vi ska bli föräldrar.

Häftigt, magiskt och helt fantastiskt underbart.



"Gunnar" väger nu 430 gram, är ungefär 28 centimeter lång från hjässa till häl och har samma proportioner som en nyfödd bebis, om än lite spinkigare eftersom bebishullet inte utvecklats ännu.

 

"Gunnar" är en liten utforskare....

 

Hans sinnen mognar och utvecklas för varje dag. Han känner med sina händer över ansiktet och kroppen.Smaklökarna på tungan utvecklas men ögonlocken är fortfarande slutna.

 

"Gunnar"är mest aktivt när jag vilar och det är vanligt att han vaggas till sömns när jag rör mig. Har vi tur/otur kan det hända att han behåller sina sovrutiner när han väl är född och det kan ta några månader att få honom att sova när vi sover.

- Är det ens möjligt!? (fniss)

 

Han har nu fått lite hår och nackvirveln syns tydligt. Hans hjärta slår ungefär dubbelt så fort som mitt. De små öronen är mjuka men färdigformade och det hör allt mer av sin omgivning.

 

"Gunnar" buffar på och svarar med en buff och man buffar på magen. Han slutar alltid buffa så fort Mattis sjunger!?



Hittills har du förmodligen ökat i vikt med mellan 5,5 och 7 kg, men från och med nu kommer du att öka snabbare i vikt – räkna med strax under ett kvarts kilo per vecka. Det är vanligt och helt normalt att få sug efter specifik mat

- Jag kommer bli en bulle, en köttbulle.


"Gunnar" säger hej.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så söt bild! (:

2011-04-14 @ 18:51:52
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: Mattis

Jag tror han slutar för han blir så upptagen med att lyssna ;). Jag älskar er massor <3

2011-04-14 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback